NAROČILO
Kako naročim telegram?
Ker smo spletna trgovina priporočamo, da telegram naročite preko naše spletne strani (postopek je hiter in enostaven). Spletno naročilo lahko oddate 24 ur na dan, vse dni v letu. V kolikor potrebujete pomoč pri naročilu, si lahko pogledate kategorijo Postopek naročila.
Nudimo vam tudi oddajo naročila preko kontaktne telefonske številke 070 614 668. Telefonsko naročilo telegrama lahko oddate od ponedeljka do petka med 9. in 13. uro.
Ne vem kakšno darilo izbrati. Mi lahko svetujete?
Seveda, z veseljem pomagamo pri izbiri primernega darila za mamico in novorojenčka. Pokličite nas na telefonsko številko 070 614 668 ali nam pišite na info@soncektelegrami.si. Vedno vas bomo opozorili tudi na to, če je mamica darilo, ki ste ga izbrali zanjo, že prejela.
Ali so kakšne omejitve glede minimalne vrednosti naročila?
Nakup voščilnice, v katero bomo napisali vaše voščilo, je obvezen, darilo za mamico in novorojenčka pa priložite po želji. Omejitev glede minimalne vrednosti naročila ni.
Ali lahko izdelek iz ponudbe naročim zase in ne v obliki telegrama?
Seveda, vse izdelke iz ponudbe naše trgovinice lahko naročite zase ali svoje najdražje kot enostaven spletni nakup. Vaše naročilo bomo skrbno zapakirali in odpremili na katerikoli naslov v Sloveniji.
DOSTAVA
Kdaj bo telegram dostavljen?
Podrobne informacije o dostavi najdete pod zavihkom Dostava in plačilo.
Morebitne spremembe urnika dostave so vsakokrat objavljene pod zavihkom Novice.
Prosimo vas, da upoštevate, da pred pripravo telegrama vedno počakamo na vaše plačilo. Za plačilo naročila se upošteva bančno knjiženje nakazila na naš račun. V kolikor to ni knjiženo na račun do 14. ure (telegrami v porodnišnico do 13. ure), vašega telegrama ne moremo odpremiti. Za hitrejšo obdelavo naročila je zato vedno dobrodošlo, da nam potrdilo o plačilu čimprej pošljete na naš email naslov: info@soncektelegrami.si.
Kako hitro so dostavljena personalizirana darila?
Trudimo se, da vsak telegram pripravimo v najkrajšem možnem času. Za personalizirana darila velja, da morajo biti za dostavo (porodnišnica Ljubljana) ali odpremo na isti dan naročena in plačana do 13. ure (ali do ure, ki je navedena ob opisu izdelka).
Kakšen je strošek dostave?
Storitev dostave v porodnišnico se zaračuna skladno s ceno dostave, ki je objavljena na spletni strani www.soncektelegrami.si. Trenutno veljavna cena dostave (DDV ni obračunan v skladu s 1. odstavkom 94. člena ZDDV-1):
- porodnišnica Ljubljana: 6,90 EUR
- domači naslov: med 4,00 in 5,00 EUR
PLAČILO
Kako plačam svoje naročilo?
Naročilo poravnate z nakazilom na transakcijski račun podjetja na katerikoli spletni banki, banki ali Pošti Slovenije. Nakazilo izvedete na osnovi podatkov za plačilo, ki jih prejmete na vaš elektronski naslov skupaj s povzetkom naročila. Povzetek oddanega naročila na vaš elektronski naslov prejmete takoj (ali v roku nekaj minut) po oddaji naročila. V kolikor ga v mapi "prejeto" ne najdete, preverite še ostale mape (promocije, vsiljena pošta).
Ali je potrebno plačilo vnaprej?
Da. Pred pripravo in odpremo telegrama vedno počakamo na vaše plačilo. Za plačilo naročila se upošteva bančno knjiženje nakazila na naš račun. Za hitrejšo obdelavo naročila je zato vedno dobrodošlo, da nam potrdilo o plačilu pošljete na email naslov: info@soncektelegrami.si.
Smo proračunski uporabnik. Ali tudi za nas zahtevate plačilo vnaprej?
Ne. Za proračunske uporabnike ni potrebno plačilo vnaprej. V tem primeru so telegrami pripravljeni in odpremljeni še isti ali naslednji delovni dan, skladno z urnikom poslovanja. V kolikor ste proračunski uporabnik, vas prosimo za izdajo naročilnice na podlagi katere vam bomo izdali e-račun. Podatke za izdajo naročilnice prejmete na vaš elektronski naslov skupaj s povzetkom naročila. Pošljete nam jo lahko s pošto na naš naslov ali skenirano na email naslov: info@soncektelegrami.si.
Lahko dobim originalni račun na podjetje?
Seveda. Ob zaključku naročila pod podatke naročnika vpišite podatke podjetja (naziv, naslov ter davčno številko) in izdali vam bomo račun na podjetje.